Strandcafé...

Sitter på ett café vid stranden, fin utsikt. Njuter av tillvaron och dricker otaliga koppar te med brunt socker. Känns som om livet leker. Det är varmt men en bris gör det behagligt. Min vän A rekommenderade det här stället och jag är glad att jag lyssnade.

Letar lägenhet för fullt och har ringt en hel del ställen men ingen pratar engelska. Hade precis det mest intressanta samtalet med en man, han pratade enbart turkiska, men förstod engelska. Aja, han gav mig en adress och en mötestid. Får se om jag hittar någon som kan hjälpa mig ringa upp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0