Counting the days....

Jag pluggar till högskoleprovet och det SUGER! Det finns få saker jag avskyr så mycket som matte. Jag har inget intresse, är inte duktig på det och tycker absolut inte att det är kul eller intressant. Det är dock nödvändigt. 
Jag har inte lämnat huset på hela sen i fredags, är trött på dom här väggarna. 
 
Aja nog tjatat, ska börja fokusera på roligare saker snart. Hemsidan ska startas upp och förhoppningsvis börjar jag jobba snart. Sen måste det planeras och göras iordning för turkiet. Jag måste hitta en lägenhet, ordna visum och planera vad jag ska göra där. 
 
Har ju en del grejer jag vill starta upp i turkiet och det kräver planering och annat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0