In my heart,in my mind and forever in my soul....

Jag har mot all rimlighet bokat en resa till Amsterdam, ett par dagar bara. Med en vän, för att jag behöver komma bort igen, behöver se nåt nytt, skaffa mig nya ögon. Jag har inget jobb och inga pengar men det är värt det för jag går under här. Jag vill inte alls vara här eller göra det jag gör, finns stunder då jag bara vill skrika rakt ut i frustration över hur mitt liv här faktiskt ser ut. 
 
Det finns inget värde i det jag har, inget alls. 
 
Jag önskar att jag hade tänkt över resan till Turkiet bättre så att den hade varat längre. Inte för att Turkiet är nåt drömland där jag vill ha min framtid, utan för att Sverige är min mardröm. Känns som om jag druknar här. 
 
Känner mig gammal här, som en person som levt sitt liv och nu sitter ensam med sina minnen och det finns inget bra i det. Inget vackert eller stimulerande, bara en annalkande död. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0