Du svek mig och nu är det dags för mig att bryta mitt löfte....

Nästan en månad hemma i Sverige nu, det är så otroligt mycket jobbigare än jag trodde. Jag känner i hela kroppen att jag inte vill vara här, längtar bara bort. Har inget intresse av att börja jobba, är nog mest rädsla för att fastna. Jag saknar mina vänner i bodrum. Vill ha dom nära. 
 
Dom har gett mig så mycket energi och glädje, några av mina bästa minnen finns som tur sparat i fotografin. Här kommer en del av dom underbaraste människor jag känner.  
 
 
Min syster, världens underbaraste tjej, älskar henne och hennes familj. Dom har behandlat mig som en del av familjen sen dag 1! 
 
 
Finaste Guzel och baba, G och jag träffades när jag precis hade kommit och han tog verkligen grym hand om mig tills jag stod på egna ben. En underbar vän och människa! 
 
 
Underbaraste T, det här är ren kärlek, från första gången vi sågs! 
 
 
Finaste O, underbar kille! 
 
 
Underbaraste,finaste KANKA! Älskar den här killen av hela mitt hjärta! 
 
 
Jack Sparrow, den här killen är en äkta vän och jag skulle göra vad som helst för honom! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0