I drömmens värld är det vi mot dom, men jag vaknar alltid ensam...

Jag sitter utanför min mosters hus, hör vågorna slå nere vid stranden och njuter. Imorgon eller på måndag ska jag träffa min ena kusin och senare i veckan dom andra två hoppas jag. Förutom det ska jag bara njuta av att vara här, skriva en massa och försöka må bra. 
 
Måste ordna upp ett jobb oxå. Vilken sort eller vad vet jag inte, får nog fundera på om stockholm är platsen för mig. Känner ingen längtan eller vilja att åka dit. 
 
Har inte mycket att skriva så ni får bilder på mina två senaste tatueringar istället. Nu ska jag sova....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0