The winner takes it all....

Jag har jobbat i helgen, som black jack dealer. Det är fyra år sen jag var i närheten av ett blackjack bord och jag var sjukt nervös när jag ställde mig bakom bordet utan några förberedelser. Bra gick det som tur var och jag skojar inte när jag säger att jag hade dom TREVLIGASTE gästerna nånsin i fredags. Till största delen ett och samma kompisgäng med killar som var lugna,glada och roliga. Helgen kunde inte ha börjat bättre. På lördagen var det mer spel och mer blandat med folk men alla var trevliga så jag är helt nöjd med helgen. Hoppas dock att det fortsätter såhär med jobb varje helg så kanske jag kan försörja mig snart, måste dock ha jobb på fler dagar så jag kan lägga undan lite oxå. Är så sugen på att fira nyår i Turkiet. Helst i ankara hos Dilara men om jag inte får in pengar snart är det kört.
Det var en hel del som hade kul åt min tatuering i helgen (har en black jack tatuerad på armen). Jag började ju som dealer för sju år sen och det förändrade mitt liv på många sätt, bland annat fick det mig att inse att mitt förhållande behövde ta slut, jag fick möjlighet att flytta och en hel del annat hände. Jag fick i princip ett helt nytt liv, bytte vänner och tog mig ur en massa gamla tråkiga mönster. Blev mer social och släppte på en hel del hämningar. 
 
Jag har funderat på att tatuera in nåt som markerar denna förändring och i somras bestämde jag mig för just en black jack som består av spader kung och hjärter ess. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback