Kommer du någonsin förstå vad du utsätter mig för?

Igår fick jag ett samtal, ett samtal som förstörde min dag. S vet att jag ska till Amsterdam. Det enda sättet han kan ha fått veta det är genom den här bloggen. Jag har nämligen inte skrivit om det på facebook, bara tre personer vet att jag ska åka och jag har inte nämnt det någon annanstans.

Så fortfarande är det någon som anser sig ha rätten att översätta och visa S vad jag skriver. Jag vet att jag skriver öppet på nätet och jag tänker inte censurera mig. Hade det varit så att S på egen hand hittat och läst min blogg hade jag inte ens brytt mig. Det som stör mig är att någon är så inne i hans lögner att dom hjälper honom.

Det är skillnad på att inte bry sig och att vilja, jag bryr mig inte om vad han vet eller tro sig veta. Men hade jag velat att han skulle läsa hade jag skrivit på engelska eller turkiska.

Att du ens blir ombedd av honom att hjälpa borde sända varningssignaler. Den här killen är inte frisk i huvudet. Han hotar mig ständigt med våld och annat. Han har upprepade gånger kontaktat och hotat min familj. Han har sagt att han ska döda mig och mina vänner. Han slog mig, han försökte döda mig, han tog mina saker och låste in mig i vår lägenhet.

Tro på hans lögner bäst du vill, men testa en gång att säga nej till honom och se vad som händer.

Det enda jag uppskattar med detta är att den som översätter inte har något filter. Vilket innebär att jag kan skriva vad som helst. Inlägget om mitt ex var inte uppskattat, inte heller när jag skrev ut hans hela namn. Jag antar att du är hans vän eller nya flickvän och jag tackar dig för att du hjälper mig göra honom ledsen och osäker.

Men jag är över det här nu! Den här bloggen går i graven för gott. Du kan hälsa S att min viber är raderad och att han är spärrad från allt annat på min telefon. Hälsa honom att han vet vad jag tycker om honom och att jag har tröttnat för gott på den psykiska tortyr han utsatt mig för i över ett år.

Tack....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0