Du är en kämpe, en krigare av den allra bästa sorten...

Snart får jag träffa henne, min kämpe, min idol. Så stark som hon är drömmer jag om att bli. Precis när allt föll visade hon vad hon är gjord av, istället för att ge upp kom hon tillbaka med en styrka som är otrolig. 
 
Min fina kusin fick en stroke, och det var illa. Hon kämpar och mot oddsen är hon på väg tillbaka till ett liv som hon anser är för dyrbart för att ge upp. 
 
Hon är en fantastisk person och hon förtjänar absolut inte vad livet just gett henne, men hon kommer göra det bästa av situationen och hon kommer överleva. Finaste underbara kusin! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0