Never believe you....

Börjar med lite bilder från när jag ganska nyss kommit till gumbet. Jag tycker att jag ser så ung och snäll ut med blont hår. Kommer färga det så när jag blir gammal (hmm äldre?) 
 
 
Jag och Yamyam, min fins vän som jag mötte på hotellet. Vi pratar fortfarande trots att hon lämnade Bodrum i början av säsongen. Hoppas på att kunna åka till moskva i vinter för att träffa henne. 
 
 
Jag gjorde en tatuering jag velat göra ett tag. Den blev mindre än jag tänkt mig men jag är nöjd och nu gillar jag att den är liten. 
 
 
Yamyam och jag på gayklubb! Dansade helt grymt mycket och är så svettig och trött, men kul hade vi. 
 
 
 
Jag och världens sötaste pojke. Han är helt fantastiskt gullig och snäll. Kommer sakna honom massor. 
 
 
 
Mitt fina artemis otel! Det här stället gör alla glada. Världens bästa ägare, grym personal. Kocken lagar godast mat i hela stan. 
 
 
Utsikt från artemis strand. Så himla fint, ger en ro i själen på nåt sätt. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0