Jag gav dig allt jag hade men du valde att vända dig om att gå..

Igår träffade jag världens finaste E och myste i hennes soffa. Alltså ni kan inte förstå hur skönt det är att bara få sitta och titta och lyssna på mina vänner igen. Imorse gick vi en promenad innan vi åkte till hennes jobb. Tränade benen idag på gymmet.

Sen mötte jag P inne i stan och det ansiktet har jag saknat! GUD vad underbart det var att få syn på henne och sen ha henne för mig själv i ett par timmar.

Dock märkte jag en äcklig sak som jag hade glömt bort. Folk SPOTTAR på gatan här!!!!! Har alltid tyckt att det är sjukt äckligt men nu när jag inte upplevt det på ett år är det extra vidrigt!!!! Sluta genast!

Kramats med Magic idag oxå efter tre år! Underbar känsla. Finaste M är en av mina absoluta favorit människor! !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0