Men bara om min älskade väntar...

Jag la ner den här bloggen då mitt förflutna förföljde mig här, jag kände att jag var tvungen att cencurera allt jag skrev eftersom jag var tillgänglig för S så länge jag var i turkiet. Nu är jag hemma i sverige och kan känna mig fri. Efter tio månader i turkiet är det en chock att komma hem till superorganiserade svea. Inget kaos, inga människor som tränger sig före i köer, normal trafik och logiska placeringar av varor i butiker. 
 
Jag har druckit kranvatten och det var seriöst en sensation. Helt fantastiskt! Saft drack jag oxå, finns typ bara körsbärssaft i turkiet och det är fett äckligt alltså! 
 
Finns mycket jag kommer sakna från mitt adoptivland men kranvatten och saft ÄGER! 
 
Jag kommer döda den här bloggen med bilder men jag tar det i omgångar och kanske tillsammans med små historier om vad fan ni tittar på, blir nog roligare så. 
 
Har tyvärr extremt mycket att göra dom här närmaste dagarna men ska försöka tidsinställa en massa inlägg så att det händer nåt här. 
 
Jag har lämnat mycket av mitt hjärta i turkiet men det känns skönt att vara i samma land som dom männskor jag älskar mest! 
 
 
Såhär såg jag ut på väg till bodrum den 21:a april. Halvblond, trött och sliten. 
 
 
Såhär såg jag ut sista timmarna i bodrum, svarthårig,glad och pigg. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0