Roadtrips are my biggest rush....

Jag behöver ingen alkohol och inga droger, ge mig en bil, cigaretter något att dricka och sköna människor. Lägg till bra musik och jag blir garanterat hög på livet. Igår var en fantastisk dag. Lenas två vänner kom och hämtade oss vid tolv och vi åkte runt hela bodrumområdet. Stannade ofta för att bara njuta. Det finns fantastiska ställen här, bland annat ett ställe som kallas "heavens village" så otroligt vackert att jag fick ont i magen.

På kvällen gick jag och Lena ut här i gumbet och jag hade kul, dansade mer eller mindre hela natten. Tyvärr har jag noll tålamod med killarna här, i Alanya hamnade jag i slagsmål en gång med en kille och igår var det nära igen. Jag sket i det och avslutade kvällen på gott humör.

Nu sitter jag vid stranden med en red bull och mår allmänt bra. Jag kan tycka att det är tråkigt att vara nykter under tiden jag är ute, men på morgonen är jag enbart glad över det. Även om jag blir grymt skönt bakfull (mår inte dåligt alls) så blir jag ju seg och sabbar mer eller mindre en hel dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0