Redan skrivtorka...

Haha två inlägg sen är jag färdig, tack och hej. Nä men jag hade så himla mycket bra att skriva idag på cafet sen dog mina batterier och sen flög allt ut hur huvudet. Jag har iaf träffat en massa störtsköna människor idag. Imorgon ska jag på båtresa med en kille som heter Vacker i efternamn, hur kul? På kvällen ska jag träffa min hookupkille, vilket inte är som det låter han är en liten snorvalp och jag har inte rört honom, men han fixar saker åt mig.

Dagen efter det ska jag till ett annat café och hänga med en pensionerad turk som bott nästan hela sitt liv i England och har barn i Sverige. Det ska bli kul, han hade sjukt mycket historier och visdom i sig så jag ska bara sitta i solen och njuta av att bli upplyst.

Så det känns skönt att ha lite planer, nu ska jag hoppa in i duschen för jag ska ha bikini på mig imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0