Ny pojkvän...

Jag fick en pojkvän igår, en vacker kille med världens finaste ögon och ett leende som smälter hjärtan. Det var kärlek vid första ögonkastet och ömsesidigt. Vi åt en fantastisk middag med vänner på en takbalkong och myste massor. När det var dags att gå hem ville han köra mig i sin nya bil. Han är helt enkelt den perfekta killen.... han är även två och ett halvt år gammal haha.
 
Nej på riktigt så var jag med C och tittade på ett rum i hans väns hotell och bli blev inbjudna att stanna på middag med hans väns familj. Deras son älskar blondiner och han var helt fantastisk. Rolig och mysig. Maten var även den underbar, grillade lammkotletter och köttbullar. Jag var så sjukt mätt när vi gick därifrån. Idag tänkte jag bara ligga vid poolen och mysa med Lena, ska bara ta mig tillbaka till hotellet då jag är i bodrum just nu. Kom hit för att äta frukost med D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0