Dåligt samvete...

Jag har klagat på en städare som jobbar på hotellet, han raggar på mig och jag känner att det är obehagligt. Idag fick jag veta att han har fått sparken. Känner mig jätteskyldig, men samtidigt tänker jag att det var ganska bra. För jag är 28 år gammal och har sett och hört det mesta, men tänk om en ung tjej kommer hit och han utsätter henne för samma sak? Det kan ju förstöra hennes semester.

Allmänt är personalen på hotellet inte sådär toppenbra och jag längtar tills jag kan flytta därifrån. Har hittat en del alternativ så förhoppningsvis snart.

Nu är jag på café delmar i bodrum centrum och njuter av värmen fast jag sitter i skuggan. Det är redan varmare än svensk sommar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0