Båttur och illamående...

Jag mår så himla illa på morgonen, om jag inte visste bättre skulle jag göra ett test. Det är helt sjukt, jag vaknar faktiskt av det istället för väckarklockan. 6 på morgonen sätter det igång och sen håller det i sig till typ 11.

Jag har ett hyfsat stort problem, en av städarna är i 35 års åldern och han stöter på mig på det värsta sättet. Ni vet det där supersmöriga sättet med långa blickar och stå kvar och titta på en när man hår därifrån. Jag hatar det för jag har jättesvårt att vara otrevlig och tyvärr brukar det vara bästa sättet att bli av med sånna killar.

Jag har inga problem med yngre killar som raggar, det skrattar jag liksom bort. Fast den här killen har typ ingen humor utan tar sitt raggande på största allvar. Jag avskyr det, jag har för mycket humor för sånt. Jag vill inte bli uppdraggad på största allvar, jag vill skratta mig in i det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0