Ännu en fantastisk dag...

Idag promenerade jag upp på en kulle för att titta på väderkvarnar och utsikt, ångrar mig inte en sekund. Helt fantastisk utsikt. Bilderna längre ner kommer därifrån. Sen hängde jag på hotellet i ett par timmar med en rysk tjej som oxå är ensam här. Jättetrevlig tjej, vi pratade och badade. Just nu är jag i bodrum stad, har hängt med A's pappa och nu sitter jag själv och njuter av utsikten. Solnedgången var fantastisk och jag är fortfarande tagen.

Ikväll ska jag kanske ut med den ryska tjejen men innan det ska jag få i mig lite mat. Jag ska ha en trevlig kväll helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blindinglights.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig och allt som är jag. Mina tankar,upplevelser och annat.

RSS 2.0